Vår i Köket!

Torsdagkväll, och jag har riktig Fredagskänsla :)
Gick så bra på jobbet idag! Så jag svääävade på små moln hem!
Älskar känslan!

Väl hemma har det varit lugnt, Jag har slarvat bort Lydias OVERALL! Den måste ligga kvar på dagis, Hoppas jag!!

Flygit lite "flygplan" också...





Har märkt en hel drös med kläder här hemma också till KLÄDBYTARDAGEN!
25.e Februari är det DAGS! 10-12 på Kommunalhuset!!!
Vill du vara med och sälja?? Ring mig så får du en bokstav! 150 ;- Bord o vi säljer ÅT dig.



Jag har gjort VÅR I köket! 2 st blålila Sant Paula har fått flytta in i mitt kök! Underbara krukor från Lermakeriet i Valbo:) Jag fick dom av Maria! Tur man har ibland!

Nu ska jag Fixa vidare! Kramelikram!

Ser fram emot helgen!! Då ska Jeanette komma hit!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hihi, söt du är! Men det är alltså nästa helg jag kommer. Kanske va lite otydlig.. :) men då ska vi ses!

2012-01-19 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0