Fuck You Manda

Känner på mig att jag kommer vara "fröken Gnäll o missnöjd" nu ett tag och bara tjata om vikt o fett o skit!
Men det är ju valfritt att läsa :)

Fått i mig 1 liter vatten idag - Rekord för mig som Hatar Vatten!

Min dag hittills:

Frukost på jobbet:  8.00 2 kokta ägg med lite kaviar + 50 cl vatten
10.00 En apelsin + 50 cl vatten
12.30 2 biffar med Tzatziki, sallad, oliver och fetaost
14.00 En kopp Kaffe

Får se vad kvällen bjuder på! Är ju alltid då jag är sugen...
Det som blir svårt är Min "Fredags - Öl" Vinet om helgen... Fikabrödet... Smörgåsar på kvällen osv.
Men men!

Nu jävlar AMANDA

 

Skulle vara roligare att kämpa tillsammans med någon! :)

Hojta till om någon mer ska göra ett Ryck Nu !

 

Mot sommaren och 8.3 Kilo MINDRE! :)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Ett tips, ta majonnäs istället för kaviar. Alldeles för mycket kolhydrater i den. 16g/100g mot majonnäs 3g/100g. Om du tycker om det då vill säga :)

Jag har rivstart i 8 veckor och sen kör jag ett program 1 timme om dan. Gymmar+zumban.

Vattnet är verkligen AochO. Drack runt 3,7l igår ;)

2012-01-12 @ 15:25:30
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad duktig du är gumman!! Jag gasar nu oxå! 20 kg till sommaren!!! Kul om vi ses på zumban!! Love u!!

2012-01-12 @ 20:17:46
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0