Triss är vad jag behöver!

Då var man tillbaka på kontoret igen då, känns bra!

Möttes av 6 st TRISS LOTTER på min kontorsplats i morse :-) Här har man iallafall varit saknad! Tack bossen!



Fast det var en vinst som jag vunnit :-)

Onsdag = Storhandling på Ica Maxi!

Sorterade kläder igårkväll... Åh va jag tycker de är jobbigt att se bebiskläder... Gud va många tårar som kom! Fattar inte, jag har blivit så blödig.. Grinar åt ALLT nu sen man inte har barnen jämt..
Tyckte de va så sorgligt, vilka minnen som kom upp! Alla kläder som betytt ngt, presenter fr vänner minnen från min mormor m.m. Jag MÅSTE nog ha en bebis till... Fast de vill jag ju egentligen inte... Men kanske.. 2017 eller nå... Men då får de bli Triss i tjejer!! :-) För de är min dröm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0