Jag fick det ändå....

Ligger i soffan idag.... Oturligt nog åkte man på Magsjuka :/
Trodde jag skulle klara mig i år, men så bröt det ut ändå! Usch!

Lydia gör mig sällskap... Men hon fick lite långtråkigt!



Så hon bestämde sig för att gå till GNK och köpa en Glass strut!

Jag har aldrig släppt iväg henne ensam förr... Men så tänkte jag att de nog bara är bra.. Barn måste ju få öva också, och ta ansvar och känna sig stora. Jag tror jag sa åt henne HUNDRA ggr att passa bilarna när hon skulle korsa stora vägen :)



Där är hon min röda lilla plupp! Spanade på henne fr fönstret!

Sen kom hon hem med gråten i halsen "Jag fick ju inte upp dörren till affären" Stackarn :)

Tur vi hade lite glass hemma i frysen.. Hon får serva sig själv idag... Ja mår illa av bara tanken av att äta...

Nu ska jag tvinga mig ur soffan så jäntan får i sig ngn mat idag ändå!


Kommentarer
Postat av: Alva

Nej men stakars liten!

krya på dig! :)<3

2012-02-06 @ 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0