Julen 2012

 
Hej!
 
Va konstigt det känns att vara LEDIG o helt ensam, jag har massor att göra men de liksom säger stopp..
F kom hem på "frukost" o väckte mig halv nio.. Då sov jag fortfarande!
 
Men nu har jag varit till lägenheten flera vändor och tömt förrådet, Har satt upp några tavlor, satt upp gardiner i Matrummet osv. :-)
 
Haft en mysig jul iaf!
 
 
Thea kollar på Uppesittarkväll :)
 
F o Thea nöjda med Årets gran!
 
 
Årets Lyckligaste Tjej! Lydia fick sin Tvillingvagn!! O efter hon fått den, la hon ALLA andra paket åt sidan..
 
Ingenting slår min mammas Julbord! Där finns ingen korv, utan bara läckerheter uppdukat på fina fat!
 
 
SPÄNNANDE! Nu har Tomten kommit :-)
 
 
Tomten med hela familjens fina barn! Tack för alla julklappar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0