Godmorgon Natten!

Gissa om jag blev Paff av att vakna kl 3natten av att höra och se att Tv.n är på..
Yrvaken tassar jag upp och sticker in skallen i vardagsrummet och möts av: "GODMORGON MAMMA"
Där sitter Lydia och Nova Klarvakna och tittar på TV!
 
Men snälla nån, de är mitt i natten, ni ska sova nu!! Lydia strejkade i någon minut o var tokpigg, men lyckades få natt igen!
 
Jag börjar få julklappar klara, Julkorten är fotade, men ej gjorda. och det mesta är nerpackat i kartonger!
Om 5 dagar går flyttlasset och det känns jättebra! Men mitt i julstöket :) Hur ska jag få ordning med allt.. Får bli som det blir, men det blir nog riktigt bra i slutändan!
 
Hoppas alla får en fin fredag! :-) Kör försiktigt ni som är ute på vägarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0