Expedition somna själv!

Hej!
 
Nu vänder veckan, o vi spurtar på någon dag till innan vi får gå hem på efterlängtad julledighet!
 
Expedition "somna själv" pågår hemma just nu - Och det gäller endast Min envisa lilla skrutt!
Lydia har alltid haft svårt att somna ensam, alltid har jag suttit brevid henne, antingen i soffan eller min säng, sedan burit över henne! Nu när hon blivit 5 år och en tung tjej så orkar jag inte riktigt längre.
 
Dags att låta henne bli stor! Har väl aldrig sett så mycket tårar och protester, men efter att jag pratat med henne i lugn ton och berättat att jag inte kommer ändra mig, så lugnade hon sig :)
 
Idag ska jag ut på lunchen och försöka hitta en klänning till mig, och en till Thea - Jag brukar alltid ha sånt klart i GOD tid, men i år blev det inte riktigt så! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0