Späckad Vecka!

Späckat schema så man hinner ju knappt nåt längre!
 
Stort  jobbfokus denna vecka! Vilket innebär sena kvällar och tidiga mornar!
I Måndags var jag på Föräldrarmöte på Nyckelpigan, igår var vi ut i Skogen och plockade svamp, skönt att rensa huvet lite.. Har så många funderingar på framtiden! Mycket som ska planeras! och jag hoppas det blir en flytt för oss inom snar framtid!
 
Ikväll är det föräldrarmöte i Theas klass, Tänk! Nu går hon i 2.an... Hon har vuxit min tjej! Stor, duktig, trevlig, fin tjej! Det var ju inte längesen hon var den där trotsiga 3 åringen!
 
Imorgon är det kräftskiva med jobbet! Får se hur de blir, vädret ser ju inte så lovande ut! Eftersom de är jobbdag dagen efter så ska Fredde hämta mig i 22 tiden..
 
På Återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0