Höst?

Men herrejösses va trött en människa kan va - Jag är nog både tråkig och trött känner jag!
Lyckades somna på ett kick före kl 22 igår, och var så vansinnigt trött när jag vaknade iaf... Jag är helt enkelt inte van!
När jag åkte till jobbet i morse så reagerade jag lite på att nästan alla som var ite o rörde sig kring vägar o gator hade värsta Höst utstyrseln på sa!! En stor jäkla höstjacka (öppen iof..) o långbyxor med strumpor och knytskor - för mig är det höst då - Men Är det verkligen Höst Nu?!
 
Jag hade uppvikta jeans, vit blus, jeansjacka o mina sommarsandaler - Kanske var det jag som var fel ute?
För det var ju lite kallt... Men vadå! De blir ju bättre in på dagen o man vill väl ha sommar lite till!
 
Se U !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0