Finbesök på kontoret!

På plats igen!
 
Idag gör (linda) Engman och Steve mig sällskap!
 
Steve är ingen kollega direkt.. Utan han hänger i Engmans träd vid hennes kontorsplats... Han ser ganska läskig ut! Varje gång jag går förbi han så får vi ögonkontakt... Han är 1 dm lång och grått långt hår och ser farlig ut!
 
Ja ja, nog om detta! Idag får jag finfrämmande på kontoret! Mina fina Barn kommer hit!
Mamma kommer att skjutsa hit dom vid lunch så får dom vara med mig tills jag slutar kl 14.30, jättespännande tycker dom! :-)
 
Igår när jag kom hem från jobbet fick vi åka raka spåret till Doktorn med L igen - som fick plötsligt ont i nacken och kunde inte röra huvudet utan bara skrek... Där fick vi sitta i 1 timme och ta olika prover... Visade sig att hennes crp nu var på 87 - sist låg det på 25... Hennes pencillin har varit för svagt så hennes halsmandlar är så svullen så därav ont i hals/nacke - En Ny starkare pencillinkur startade igår!
 
Ha en fin Fredag! Tack Mamma o Pappa för att ni passar tjejerna!!!
 
 
Snygga va! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0