Uppmärksamhet :)

Mysig helg med barnen!

Vaknade rätt tidigt imorse och bestämde oss för att göra nå kul! :)
Blev vårmarknad för vår del, och Kalas för Theas del! Vi hann med kaffe i Valbo också!



T o C stylade och klara :)



Min Tok jänta!!!



Klart man ska vara fin när det är helg!!


Sotlugg och Linlugg!



Någon som alltid vill ha uppmärksamhet :-) Tur vissa har barnasinnet kvar!

Nu har vi precis grillat, barnen åt som tokar! Kött och potatis! Så gott det är!

C har varit och lekt hos sin favoritkompis Elias, T lekte med Emmie och tjejerna har varit med oss på en cykeltur!
Nu har jag tagit mig ett glas rosé och sitter och tittar ut mot pizzerian, folk börjar sitta ute nu och ta sig ett glas! SÅ HÄRLIGT!

Njut av en fin lördagskväll! Det ska jag göra .... Med mina underbara runt om mig!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0