Nationalpark

Utsikt över Vackraste Färnebofjärdens Nationalpark!






Vilka fina färger Naturen bildar så här på Hösten, blir som en Tavla!

Blir utan bil hela veckan för att Olje lamp Helvetet lyser och jag inte vet hur man bär sig åt....
Det innebär 1 timmes LÄNGRE dagis/fritids tid för barnen denna vecka :( Lämnas halv 7 ist för 7, och Hämtas Kvart ÖVER 4 i stället för Kvart över 3 .... Hoppas dom överlever ändå! :)

En söndagskväll utan Tv, utan radio och utan Taklampor! vad ska jag roa mig med då!!!! Får väl spela Yatzy med Thea eller baka något inför kommande födelsedag kanske...


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur räknar du, det där blir väl ändå 1,5 timme extra? ;) Himla fina bilder från Färnebofjärden. Längtar också lite ut i naturen, men blir stenhårt plugg närmsta månaden :( Sen kommer jag gärna och hälsar på dig! Kram

2011-10-09 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0