Amandas Löpband

Tappade Nyss andan och höll på att Dö i Hjärtinfarkt när de ringer från Fritids och säger att min Thea är borta(!!!), och att ingen vet var hon är! Ni vet... Paniken sköljde över mig! Jag hade lunch och lära ta tag i kläd snurran nere på Åhléns! Jag visste inte HUR mycket jag hann tänka på de minutrarna, och HUR många samtal jag hann ringa i panik!!

Som tur var kom min Skrutta till rätta igen!

Måste avsluta med något roligare i detta inlägg... Hittade den här annonsen på Blocket! GISSA om jag skratta!
Det känns om någon håller på o skriver om MIG!!! ha ha och jag som har ett precis LIKA band hemma!!



HOPPAS Ni ser texten.. för det var den som var rolig ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0