Ljusat upp skallen igen!!

Tack till Goa Frida som fixade min utväxt idag!!



Skulle även lämna in min Mobil idag för den har tydligen slutat ta Laddning, vilket blir ett problem för då funkar den ju inte!
Gick in i Telia butiken och flög på första bästa och påtalade att den här telefonen är VÄRDELÖS för att locket hela tiden flyger av, bara jag nuddar den! Hela tiden skramlar locket av!!

- Har du låst den då (säger gubben...)

Så har jag MISSAT en spärr som man tydligen ska trycka ner! så i 1 ÅRS TID Har jag retat mig på att luckan bara flyger av, så var det bara en spärr jag missat!!

Nog om det! Nu ska jag åka och hämta ut på Nya Cd-spelare! En till Butiken och en till Solariet!!! BRA VA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0