Ledsen på Dagis!

Godmorgon!

Inge roligt att lämna lill prinsessan på Dagis nu, Hon var varit jätteledsen 2 dagar i rad nu och det gör så ONT i mig att gå därifrån och se hennes kamp när hon försöker slita sig från fröken o springa mot mej...
Men på Fredag får hon en Ledig dag iallafall och hon var ledig Igår!

Försökte röja i Theas rum igår... Alltså HUR beter hon sig! Hon är som Albert o Herbert! Hon samlar på allt, stökar till värre än en liten gris och Klistrar saker på väggar Fortfarande!

Jag hittade till och med en liten BURK där hon samlat på DÖDA FLUGOR!! O det låg Kläder, glasspapper, trasiga leksaker, gamla kvitton från mej, och massa hemgjorda sydda saker hon gjort ÖVERALLT!

Ska försöka få ordning där :) Dags för henne att börja lära sig hålla Ordning!

Nu ska jag Göra en beställning, Innan det är dags för Lunch! (Går riktigt bra det här med att äta Nyttigt måste jag säga....) Hoppas det håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0