En smygtitt på hösten kommer här...

Har gått bra att varit utan Socker i 5 dagar nu och det har gått BRA.. Men idag var det värre..
Har Lyckats hålla mig, men suget har varit Enormt stort...



Jag SKA lyckas! Och jag VET att jag kan, bara jag fixar träningen också!

Igår var första dagen i Västerås som jag berättade! Det kommer MYCKET snyggt till Hösten och mycket "nytänk"

* 70 - talet kommer tillbaka i höst, Då ska jeansen vara VIDA i benen..

*Pälsvästar blir super poppis

* Färgen KAMEL, BARKBRUNT och VINBÄR blir stor

* Rutigt blir stort! Både Rockigt Rutigt och Lantligt Rutigt!

Jag har också beställt hem KÄNGOR till Hösten! SUPERSNYGGA! Det kommer också 2 nya modeller på väskor, och lite annat smått och gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0