Kaffekalas i vårens tecken!

Hej!

Vilken Underbart härlig eftermiddag vi fick med sån SOL! Vilka vårkänslor man fick, Takdropp, svettiga barn och värmande sol!

Vi hade lite kafferep här i eftermiddag, lyckades tyvärr fota med FEL kamera (hade tagit Annelies) så jag såg till min besvikelse att jag inte hade några foton...
Men tog några innan de kom iaf :)



                                                           



Vi hade också Turen att bli bjudna på Mat hos mamma o pappa ikväll :) GOTT!

Nu ska jag lägga mina små Älskade Gryn! Så vi får möta Fredagen snart.. Veckans Bästa Dag!

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Annelie...

Tusen Tack för ett trevligt Kaffekalas idag!!! Alltid lika roligt att träffas.... Jag skickar över några Fina bilder som du knäppte!!!! :) Kram och Tack för Idag!!!!!

2011-03-03 @ 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0