50 % Rabatt på ALLA KLÄDER NU!

Då var det Ny vecka då!

HALVA PRISET PÅ ALLA KLÄDER SOM ÄR KVAR I MIN BUTIK!!!

Jag har MASSOR kvar, många vågar sig inte hit, men de finns faktiskt mycket kvar! Så fynd-läge :)



Beige/Vitt funkar ju alltid! Har många Sydney kjolar kvar! Jättefin sommarkjol, Bastoppar med 3/4 dels ärm i Vitt/creme och Rosa! Spets klänningar i cremevitt!



Marint är också alltid fint! "Polkagrislinnet" är superfint till vita byxor ell Marina jeans!

Olika sorters jeanskjolar och jeans! MÅNGA storlekar kvar! Men först till kvarn!



Beige linnebyxor, Rutiga skjortor, jeansklänningar, Vackra tunikor och Sköna byxor



Jeans i olika tvättar/modeller! Sitter SÅ SKÖNT!

Kommer ha Öppet Måndag och Onsdag Samt Lördag- Söndag! MEN Enligt Ö.k. Chansa, ring, eller sms.a innan!
Jag brukar göra så för att jag  är bättre tillgänglig då, vissa föredrar att handla 09.00, o vissa 21.00!

VÄLKOMMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0