Cirkus Wiktoria!

Så där ja!

Lördagskvällen tillbringades i Barnens Värld, nämligen CIRKUS!  (Tack Morfar/Pappa)

Blandade Åsikter måste jag säga, men Visst vill man väl gå på Cirkus när den kommer till Byn!! Mycket är ju spännande, barnen gillar ju Djur som gör konster m.m.

Men när man tänker efter...

KATTER som går balansgång på en lina (Det gör mina katter ofta.. hehe)
EN Kärring 50 + som hänger i en lina i taket med STRING Trosor!

Efter 45 minuter frågade Lydia: "MAMMA, När Börjar Cirkusen? Jag vill gå hem..."
Så då fick jag ringa mormor, som kom på cykel :)



 

SOCKERVADD Är ju Gott!!



Å att den var RÅÅÅSA gjorde ju ingenting ;)



Thea hade JÄTTEKUL!! Å de är ju huvudsaken!
Nu är det nattning i Stationshuset, först lite gott kvällsfika!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0