Grattis Farfar

Tänk att en människa kan vara så pigg trots åldern!
Idag har vi firat Bästa Farfar som fyller 90 år!

Vilken pigg krut gubbe! Bor själv, städar och sköter allt själv... Lagar mat och har så fint hemma! Skottar snö själv, Planterar massor av blommor om sommaren, cyklar på sin träningscykel varje dag, Glömmer aldrig bort en födelsedag, Ser och Hör bättre än mig själv, skrattar ofta och är vid gott mod!

Jag tycker SÅ mycket om min farfar!



Alla barn / barnbarn / barnbarnsbarn och några nära vänner




Farfar / Barn / och vi barnbarn (Dåligt med tjejer!)





Många bilder blev det...



Farfar med Min pappa / Min Bror och hans barn  / Min syster / Jag och Mina barn

Vi hade iaf jättetrevligt och det är ju mysigt att få träffa kusinerna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0