Fredagsmys!!

Bästa med Fredagar är MATEN tycker jag...





Jag o mina skruttfisar har haft lite fredagsmys här nu med hallon o lite grädde.. Lydia slockade i soffan så nu ska jag och Thea spela "ett parti Fia med Knuff" :)



Min tjej som börjar bli stora damen....!

Nu håller jag ALLA tummar och tår för att jag ska bli FRISK på riktigt, för då styr jag bilen mot Stockholm på Söndag - FORMEX!! Som jag har längtat! Nu kan ju inte jag köpa hem så mkt, för jag har brist med plats.. men Ngt ska jag väl kunna trycka in!!

Ha en underbar kväll!

Föresten... Jag ska sälja mina 6 Mat- TallrikarLoppisen i Februari! Men hur ska man kunna sätta pris?!
Dom är från Divas Boning, cremevita med lite "nötta" kanter... kostade runt 189:-/st men vad kan man ta???


Kommentarer
Postat av: Anonym

vore jag du skulle jag behålla tallrikarna...för det första så är de ju fina och sen är ju andravärdet på porslin värdelöst...lika med en dålig affär när de säljs....får man inte många kronor för tyvärr....

2011-01-22 @ 08:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0