Där försvann dagiskorten

Men va ledsen jag blir...

Häromdagen insåg jag att vi måste gömma alla saxar här hemma, Lydia klippte nämligen av sig en rejäl bit lugg själv...

Idag när jag lagade mat hörde ja hur Thea ropade inne från toan: MAMMA Kolla va Lydia har gjort...

SÅ TRÅKIGT!! Hon har suttit och klippt sönder alla sina fina dagis kort.. Grupp bilden o alla de enskilda porträtten. Jag hade inte ens tänkt behålla bilderna :( Så där försvann 500 kr!



Lydia har Alltid varit i farten.. hon har alltid varit den som gjort sig hörd.. O alltid haft bus i blicken.. men så har jag tyckt att hon lugnat ner sig en smula här i höst innan 3 års dagen... Nu är hon igång igen! Hon Retas o hon skriker högt o förstör saker medvetet....

Kommentarer
Postat av: Jenna

Oj vilken busunge hon är! HEHE, herregud :)

2011-01-06 @ 18:30:04
URL: http://jennaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0