Fredagsfräckis!

Dags för en Fredagsfräckis tycker jag!

En man och en kvinna hade varit gifta i 30 år och bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet.

På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan ömt på sin make, med lidelse, och sa:

- Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig nu, som för 30 år sedan!

- Inte så konstigt, svarade mannen, den ena hänger i teét och den andra ligger i gröten!!!


Jag har precis ätit min frukost här hemma efter att jag lämnat tjejerna!



Nu var tanken att jag skulle på ett foto uppdrag, men i Vräkande Snö så blir inga bilder bra! Så då får jag grejsa med kläderna istället! Ha en hel del som ska strykas o vikas!

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0