Buss premiär!

Men gud va roligt, idag kom min Hjälm på posten!

Nu är de väl bara att ställa sig längs skoterleden o invänta första bästa skoter haha!

 

Blev 20 minuter löpband o 20 minuter prommis ute i solen i morse! Supernöjd! Mina jeans ligger snällt o väntar i garderoben!

En sak slog mig idag! Lydia har ALDRIG åkt buss!!
Jag är så bekväm av mig så jag tar alltid bilen... Åkte någon gång med Thea när hon var liten men tycker det mest är drygt och krångligt! Men IDAG ska vi ta en tur in till stan o hämta bilen på service! Så då ska ungen få åka buss!!

Kommentarer
Postat av: A...

Man kan ju alltid önska att det är en snygg Chafför!!!! :)

2011-02-08 @ 21:18:43
Postat av: F...

då skulle de vart ja som kört ju!!!!:)

2011-02-08 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0