3 och 6 år

Undra vart jag har varit och gått någonstans...

 

Härlig dag! Ibland är det ju nyttigt att man är utan bil.. Jag borde vara det oftare!

 

Trevligt sällskap hade jag också!

Var däremot en svår match att få hem tjejerna från dagis och skola, dom är inne i två väldigt starka åldrar just nu, 3 och 6 ... med Två helt olika starka viljor! Den ena vägra gå, den andra vägra bära väskan osv.. Men hem kom vi! Även om de tog lång tid och var många diskussioner!

                                              


Kommentarer
Postat av: Annelie...

Fina bilder!!! Den där lilla stugan har jag också bland mina bilder!!!! Ute bilder blir BÄST!!!!!

2011-02-10 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0