Städa städa, varje fredag å till varje jul.....

Titta vilken duktig hjälpreda!!

Lydia dammsuger så noga sitt rum, och Thea slår in paket för fullt!



Vi har Tvättat och handlat och städat här hela dagen! O nu pågår picknick i tjejernas rum! Det är så lugnt och fridfullt här! Den här tiden Älskar jag...

Sitter o klurar på hur jag ska göra med granen, har ingen fot o ingen belysning haha, och så granhelvetet som jag lyckades "Hitta" i vinnersjöskogen var ju en meter bred o två meter hög... Så den får inte plats!
Börjar bli lite bråttom....!!!

MÅSTE få tag i Bingolottisar  till kvällen också, då vi ska se på Uppesittarkvällen! :-)

Barnen ska få öppna alla sina paket imorgon när dom vaknar.... Jag gillar inte att släpa med mig en massa när man ska bort sen!

Hoppas det här blir en Bra jul! Något annorlunda kanske, men man får lösa det på bästa vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0