Helgen är över....

Då var det Måndag igen då...

Jag hade så Otroligt svårt att komma ur sängen i morse, skulle kunna gett flera tusen för att få ligga kvar någon timme extra!
Haft en härlig helg iaf! Var på liten Julmarknad till Valbo i Söndags också hos Maria... Tog med Lydia, skönt ha lyxtid med en av dom ibland :)

Fått upp en väldigt fin grej på väggen hemma också! Blev så bra! Ni som kommer och hälsar på får se ;)
Är lite dåligt med "hälsa på fronten" tycker jag!
Den här veckan är jag hemma i skaplig tid också och nu har det lugnat ner sig lite med kalas och jobb och allt vad det nu är! Bullar finns i frysen och hos mig står Alltid kaffet på! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0