Paus...

Jag har kommit av mig lite med mitt skrivande...
Ibland tänker jag, Livet är för kort för att lägga på Bloggande!

Allt jag skriver känns ändå meningslöst!

Vem bryr sig om vad Jag åt till Frukost..
Vem bryr sig om vad jag har på mig för kläder...
Varför gnäller jag på att jag fick skrapa rutan i morse...
Varför gnäller jag när mina barn är Jobbiga!

Varför lever man inte mera i Nuet..
Varför tar man inte vara mera på Dagen!
Varför är jag inte mera Tacksam!

Jag finner inga ord på hur Orättvist det kan vara!

                                             
               

Kommentarer
Postat av: Ida

Livet är sjukt orättvist.. :-(

2010-10-01 @ 08:30:57
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Bettan

Inget du skriver är meningslöst!

Detta är helt ofattbart för mig! Hade sjukt svårt att somna inatt. Låg och tänkte på allt och ingenting. På alla idioter som jag mötte på vägen från Valbo.

Kraam

2010-10-01 @ 08:48:49
URL: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0