Tror ni på detta?

Tjohoo!

Idag pryder ett par Rosa Träskor mina fötter! Jag fullkomligt ÄLSKAR dom!
Skönaste skor man kan ha skulle jag kunna tro!

 

Idag fick jag ett Samtal från en Kvinna från Danmark som undrar om jag har lust att börja sälja deras barnkläder... Nu måste ni Hjälpa mig! Dessa kläder är totalt Underbara.. Lite utöver det vanliga!

Jag köper Mycket sånt till mina tjejer och tycker det är HUR fint som helst! Frågan är.. HUR stort intresse kommer det vara..? Jag kommer isf bli den enda säljaren i mellan/norra Sverige och iof kommer kanske folk som känner till märket att handla! Men jag vågar inte ta hem något om jag inte vet innan att Intresset finns...

Jag avslöjar inte märket ÄN.. :)

Men här kommer ett smakprov!

    

Vad tror ni????! Är det någon stil som passar ER? Själv skulle jag kunna köpa varenda plagg!




Visar Pojk kläder imorgon här på bloggen!

Kram!!


Kommentarer
Postat av: Bettan

JÄTTEFINA!! Är väldit nyfiken på pojkkläderna :) Skulle va kul och köpa nåt som passar ihop till dom små!

Måste ta mig i kragen och komma till dig? Har du nå speciella öppettider eller enl överenskommelse?



Ha de!

2010-05-26 @ 15:13:33
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: tessan

finns ju inga liknande kläder här i stan, så jag tror det skulle bli en hitt :) Jag skulle köpa till min 6 åring i alla fall :)

2010-05-26 @ 16:49:23
Postat av: Linda

superfina kläder.....men vad är prislappen? Kan tänka mig att betala polarn priser!!

2010-05-27 @ 20:31:25
Postat av: Amanda

Det ligger LÄGRE än polarn.. Så jag har tyckt att detta varit himmelriket!

Ex: Jättesöt Finklänning 230 kr

Jeans: 259 kr

T.shirt 159 kr m.m.

2010-05-27 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0