Min nya jobbarkompis!! :)

Chansade och tog emot ett gäng kunder ikväll efter att Lydia somnat för natten...
Det blev ingen lyckad kväll.. Slutade med att en gråtades naken dotter kommer ut i butiken och undrar i vild förtvivlan var jag är... *Dåligt samvete gånger 3 tusen....*

Jag har för övrigt fått en ARBETSKAMRAT!!! Nämligen min vän SOLVEIG!!! (döpt av Thea)



Visst är hon SNYGG!! Hon är 4 gånger smalare än mig och visar kläderna bättre, Hon är blond, hon har rattar, hon pratar inte ihjäl folk, hon gnäller aldrig över kläderna jag tar på henne
Det roliga är att hon har ett HUVE!!! Det saknade ju den förra arbetskamraten som jag fick av min syster!

Har suttit och pratat lite med Thea ikväll, måste säga att jag visste inte att 5 ½ åringar var så kloka av sig.. Hon är så mogen i frågorna tycker jag.. Det som jag tycker är sorgligt är att det REDAN börjats i hennes ålder att kompisar säger "Nej du får inte vara med, vi vill vara i fred" när hon ringer och vill leka...

Tycker sånt är Tråkigt! Det gör ont att se hur ledsen sitt barn blir över att få höra något sånt! Varför kan man inte leka flera samtidigt? Varför säger man Nej åt en kompis? Börjar inte sånt när barnen blir större? Inte i 5 års åldern!! I detta hus är alla välkommen iaf!


Kommentarer
Postat av: EwE

Sicken snygging!! ;)

2010-05-06 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0