Lyxa till det med ett par Träskor!

Godmorgon!

Idag kommer jag göra en TILL och kanske den sista Träsko-beställningen!
Är det någon som redan NU vet att ni vill ha ett par träskor och vill vara säker på att jag tar hem Er storlek får ni gärna höra av Er! :)

Skriv här eller sänd mig ett sms: 070 2377346



Jag har fått ett Skönt besked också! Lydia kommer troligen börja på Dagis redan nu i April!
Jag trodde Aldrig Aldrig att jag skulle Önska att mitt barn fick gå på dagis.. Men den tiden har kommit nu! Dels för att jag vill jobba mer och mer, och dels för att hon skulle behöva lära sig lite hyffs!

Missa inte att Anmäla Er till Loppisen! Först till kvarn!
Vem som helst kan sälja vad som helst så BOKA IN ER NU!


Hade en UNDERBAR dag på SPA igår! Ville inte åka hem därifrån! Det var så ljuvligt skönt och Lyxigt! Så nu är man ganska mycket fattigare men otroligt Rik på Energi!

TACK

Kommentarer
Postat av: Ida

åh, jag önskar verkligen att jag hade råd att investera i ett par svarta träskor nu. Men Jörgen håller på & renoverar Chevan så alla extrapengar går till det just nu =/



Skulle ha varit toksnygga till sommaren ju! =)

2010-03-29 @ 15:17:26
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0