Köp en Bollnäsfil till Helgen!

NU vill jag ha Vår!!
Tänk er de första Snödropparna.. Jag menar förstår blomman! Takdropp, Stickade tröjor, Doften av eldat gräs och tussilago i dikeskanten!

Känns som att mina träskor i butiken kommer få det tufft!!


Kika in denna! En fräsch top med lite 20 tals känsla...! Skön topp med knappar framtill samt ett band att dra åt i midjan som man önskar! Kanon till ett par riktigt Mörka jeans! Fr. Capri Collection

Har ni Smakat Bollnäsfil Vanilj? Om Inte? GÖR DET! Den är riktigt God! Plus också till en trevlig lantlig förpackning med söt flicka!


                                              


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det din dotter på filpaketet?:)

2010-03-04 @ 23:30:53
Postat av: Annelie...

Bra!! Gör reklam för Icas varor så jag har nått att göra där!!! Och jag längtar också till våren!!!! Vill ha den här NU !!!!!:)

2010-03-05 @ 07:47:31
Postat av: Fia

hade takdropp idag på jobbet och en härlig solig dag i pulkabacken....så nog kommer det en vår snart...:)

2010-03-05 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0