Helgen är över!

Nu har kolsyran gått ur kroppen kan man säga!

Lite dubbla känslor efter helgen! Jag har jobbat flera veckor med Modevisningen och nu på slutet grubblat ihjäl mig om nätterna för att allt ska klaffa med Kläderna och så.... sen så efter En timme så är allt bara liksom över!
Jätteskönt.... men värt allt jobb?

Nästa gång ska jag iaf tänka till lite mer! Jag kommer nog tillbaka till Hösten men kommer då göra en Modevisning Själv då jag tycker det blir svårare ju fler som  är inblandade!

VAD tycker Ni om Skylten föresten? =) Någon som vet vad min Stationsklocka befinner sig får gärna höra av sig!



Nej! Nu lär jag kila.. Medan jag sätter mig ner i ett par minuter får jag nu se att Lydia Smörjer in hela sin Mage och Lår med POTATISMOS!!


Kommentarer
Postat av: Annelie...

Skylten blev ju Jättebra!!!! Tjusig!! Jag förstår att du är helt slut efter helgen...herregud, ett sånt jobb!! Men bra blev det och alla var nöjda!!! Jag vet redan en som vill boka en Modevisning med dina kläder här i vår...:)

2010-03-01 @ 17:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0