Läsa Sagor!

Är det bara JAG som tycker det är Supertråkigt att läsa sagor?

Nu sitter jag här med Jordens dåligaste Samvete! Thea fråga ikväll: Snälla Mamma, kan du läsa den här boken för mig ikväll...

Jag: Njaa.. Kanske sen.. Om en stund.. Kanske!
Hon: Nudå, Snälla.. Bara halva?
Jag: Näe nu är det för sent.. Lägg dig nu, vi kan spela Kula imorgon på vägen istället...

Alltså Utan att jag vill det så säger jag nej åt sagoläsning vääääldigt ofta! Men jag typ Somnar mitt i böckerna.. Jag tycker det är så tråkigt! Stackars barn!


Kommentarer
Postat av: Lisa Larsson

Nej du, jag kan lova att du inte är ensam om att inte gilla att läsa sagor. På kvällarna läser vi alltid för Amanda men hon ska ju hela tiden höra samma bok. Hon brukar byta ungefär varannan vecka =)

Att leka med mina barn är oxå nått jag avskyr. Jag fattar inte varför men det är såååååå tråkigt och jag tänker alltid på nått annat jag skulle behöva göra istället...

2010-06-18 @ 12:33:52
URL: http://lisashalsoresa.blogspot.com
Postat av: Ida

Ljudböcker finns ju :)

2010-06-18 @ 13:18:27
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Fia

Spela in några sagor som du läser själv så kan de höra dig läsa sagor när de vill....ett tips....

2010-06-20 @ 10:08:47
Postat av: Petra

Det är bara att läsa ett par sidor sen kan man vila lite och så slipper man tjat..

2010-06-20 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0