Halleluja Moment!

Världens bästa Granne!

Som jag längtat efter denna Traktor... Stått och dregglat i badrumsfönstret och drömt drömmar om att man hade en traktor såna här dagar... Funderat ut hur jag fiiint skulle fråga om inte denna röda Traktor skulle kunna ta sig en tur även vid min garageinfart...
Och så HÄNDER DET!!! Traktorn kommer av sig själv och skottar vid garageuppfarten, vid min butik OCH vid postlådan!!! HURRA!! Ett stort fång tulpaner till denna Underbara Granne!

                               

Affischerna till Modevisningen är Nu KLAR! Annonsen kan ni se i FRU LURA på Söndag och Biljetten köper ni hos mig SNART! Allting känns som att det går FRAMÅT o det gillar jag!

Nu ska jag Sova!

Glöm inte mössan imorgon.. Det är kallt ute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0