Vill man vara fin får man lida pin!

Vilket Äventyr det blir jämt när vi ska någonstans...
Det blir inte riktigt som man tänkt sig på nå vis...

Idag skulle vi ta oss en tur till stan för jag skullle klippa mig, Ewe skulle passa tjejerna medan...

Tanken var att vi skulle åka halv 9, men som vanligt så drar tiden över med 45 minuter när vi ska iväg..
Väl i stan hinner jag inte mer än parkera bilen och komma ut på torgetFASTNAR min skoklack i något förbannat HÅL.. Och vad händer?!

JO.. Jag flyger bakåt och landar på armen och får vagnen med Lydia i över mig. Jag vrålar Hel*ete över torget och ber Thea att hjälpa mig upp fort.
Svinont i foten, arslet och i armen!

                                       

Lydia trivdes i Ewes Lägenhet.. Hon hade suttit på en barstol i fönstret och tittat på all trafik haha!

Nu ska jag försöka få av mig kläderna, trots min onda arm sen får jag försöka massera i massa Tiger balsam!

Kram!!

                                        

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej, jag provar att fråga igen ;) Var är dina vinterkängor köpta? De är så snygga tycker jag!



Och vad BLOND du blivit! Superfiiiint! :) KRAM

2010-01-20 @ 20:41:00
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: ida

Du blev jättebra i håret! Jag får vänta till den 27e tills jag får frissa till mig! =)



Vilken salong gick du till?

2010-01-20 @ 22:07:42
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Fia

Snyggt!!!!!Hoppas fot och arm fixar sig....

2010-01-21 @ 06:05:38
Postat av: Anonym

Jenna: Maila ditt lösen :)



[email protected]

2010-01-21 @ 10:15:43
Postat av: Anonym

Du vet väl att blondiner alltid har roligare.....så passa dig nu blir det livat......

2010-01-23 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0