Inget WWW och mina nya Favoriter!

Hej!

Ni som har problem med att komma in i min Web shop! Det är Alltså INGET www före min adress!
Länkar här nedan:

http://amandaholmgren.capricollection.com

Men det Bästa är fortfarande att komma in till mig och prova och kika :)


Mina Nya favoriter är:

Steffi blus i Svart/vitt RIKTIGT Snygg på och TROLLAR verkligen bort fläsk korven man lyckats få runt midjan!!
Samt Kith Jacka

 

Syns inte så bra på bilden.. Men riktigt fint tycker jag att det är iaf! =)

Nu ska jag ta mig en HÄXKUR! Känner av i halsen och fryser lite.. Och jag har fått många tips på bra "förkylningsdrycker" så nu ska jag in i Köket och Blanda!!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: EwE

Jag vill ha den svart&vit rutiga skjortan åxå!! Lägg undan den!!

2010-02-23 @ 11:18:06
Postat av: Ida

jackan va jättefin =)

2010-02-23 @ 16:24:24
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0