Spegel spegel på väggen där...

Jag har Äntligen fått upp en Spegel i min trapp! Det blev så fint :)



Denna spegel finns också att köpa i min lilla butik! Spegel med gammalt glas!

Nu sitter jag och Thea och tittar på Familjen Annorlunda, Theas absoluta favorit program! :)
Mamma de är Jobbigt med barn, skaffa inga fler! :)

En liten efterlysning!
Vi söker FLER som vill vara med på "GÖR OM MIG"Modevisningen, där har du chans att bli stylad, Sminkad, ev klippt, och få en ny look! Vi lottar bland de som anmäler sig!


Kommentarer
Postat av: ida

åh, jag älskar familjen annorlunda =D Så häftig att dom får allt att gå ihop utan nå störra kaos =)



Du är UTMANAD i min blogg =)

2010-02-08 @ 22:19:34
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: EwE

Jag behöver en total MAKE OVER!!! =D

2010-02-08 @ 23:24:04
Postat av: Camilla

Hade anmält mig om jag kunde...

2010-02-09 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0