Flaxar runt idag!!

Hej!

Vilken dag! Känns som jag kommer Stupa i säng ikväll!

Thea har både dagis, Kör och Dans idag och man får flaxa runt i bilen mestadels tycker jag!

Snart är det Lördag igen! = Melodifestival!
Förra lördagen hade vi sån tur så vi blev bjudna på melodiestivalen fest!

 Får bli en liten bild för jag ser ut som ett ufo!



Det finns fortfarande Några biljetter kvar till MODEVISNINGEN den 27 februari!
Om någon vill ha är det bara att slå en pling! :) Det kommer bli Skitkul tror jag!

I priset ingår:
- Fika i form av något kalasigt
- Lotter och chans att vinna presentkort på 500 kr
- Chans till att få vara med på en MAKEOVER om man vill...
- Dansuppvisning
- Alice uppträder med sin nya singel
- Erlandsson kommer lotta ut vårliga blomster arrangemang
- Samt en Modevisning av ett tiotal kända Hedesundabor i alla möjliga åldrar och storlekar ;)


Så det blir nog roligt tror jag!

VI SES!



Spets tunika fr Min Butik!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Fin du är! När är Webshopen i bruk då? =D

2010-02-11 @ 16:56:39
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den kommer igång ikväll el Imorn!!!! Så nu är det nära! ;)

2010-02-11 @ 18:07:58
Postat av: Linn

Hade det inte varit för att jag åker tjejvasan just den dagen, hade jag absolut gått! Lycka till!

2010-02-11 @ 21:26:22
Postat av: Fia

Kör?? Vad är det för kör? Låter ju kul.....kram

2010-02-12 @ 07:33:26
Postat av: Jenna

Vad är adressen till Shopen då? =D kramis

2010-02-12 @ 13:34:33
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: EwE

Har Thea ditt linne? Snyggt!! ;)

2010-02-12 @ 19:49:03
Postat av: Amanda

Ewe: JAPP! :) Sydde om mitt linne till en klänning till T.. Själv fick jag inte ens på mig den lilla glittersaken över axlarna!!!

2010-02-12 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0