Lockigt eller rakt?

Hej!

Idag har jag haft besök av den här lilla Godingen...



Åh så söt och Go hon är lilla Zelda! Alltid Glad o nöjd... Man blir ju nästan lite sugen på att en gång i tiden skaffa en till... Men bara Nästan!

Har även haft Besök av Alice :) Hon kom i en capri Kofta :) passa på... finns EN KVAR hos mej!



Måste fråga!

SKA JAG HA RAKT ELLER LOCKIGT HÅR?
har nog haft Lockigt hår max 5 gånger i mitt liv ... och tycker inte riktigt det är jag... men ibland kan de ju va kul med något nytt!



RAKT.....



Eller Lockigt :)

Kolla föresten halsbandet! Kommer fr KS Design! suuuuuperfint!

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

åå min lilla älskling :)



Jag tycker du passar i både lockigt och rakt :)

2010-12-15 @ 17:19:37
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0