Inte utan min Kamera!

Vad skulle jag göra utan min kamera!

Tänk så Många vackra o även mindre vackra minnen den fört med sig...

Nu när man är sjuk är det så kul att kika på gamla kort...

Med hjälp av min kamera har jag bl.a förevigat detta...



Min Graviditet...



Min Förlossning...



Theas första dagar....



Lydias första dagar....



Barnens första utflykter...



3 års trotsen....



Nakenbad...



Härliga Sommartårtor!



Lydias Modellfotografering....

Ja massor!

Nu ska  jag se Bonde o suga på en halstablett!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fint! Så duktig du har varit på att dokumentera. Himla kul att ha hela livet.

2010-12-30 @ 08:42:37
Postat av: Annelie...

Åhh vilka fina kort!!! ja vad gjorde man utan sin kamera undrar jag också... Minnen för livet är vad man får !!! Och det är värt mer än allt annat... I Januari så ska vi gå på kurs, och då ska det bli knäppa av !!!

2010-12-30 @ 12:18:50
Postat av: Anonym

underbara kort. så härligt med kamera har min alltid med mig.

Tyvärr är den trasig nu, har panik.,God fortsättning

2011-01-02 @ 01:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0