Grattis Danne!

Då var man hemma och Proppmätt i magen efter ett Brak-Kak-Kalas hos Bror min som fyller 36 idag!

Alla Julkorten är också Utdelade nu, Hoppas jag inte glömde någon!?? :)
Det är ju såå Kul att få julkort tycker jag... Är en överraskning varje gång man dyker ner med huve i brevlådan!

Jag var ute och slirade med Boben o Lydia idag också nerför Rångstabacken, för att testa mina vantar!



Dom är lite stora! men dom fick Godkänt!

Blev en Köpe-Gran till Station i år.. Känns väl sådär, när man bor intill så många skogar ;) men vem har lust att leta sån nu!


På Återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå sånna har jag oxå sörru!!!!/pussssss

2010-12-28 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0