Ett betydelsefullt hjärta!

Jag fick en Underbar Gåva ikväll av Supersnälla Kicki som har sina smycken i min butik!

Ett halsband med ett spetsigt Hjärta,  med mina barns namn ingraverat... GISSA Om jag blev glad!



Är det någon av ER som önskar ett sånt här Hjärta? Så finns som att beställa av henne, och som alla andra smycken hon har så är det ett otroligt bra pris!
Mellan 150:- och 200:-  Jättefint som present!

Hör av Er isf!

Fick också påfyllning av andra smycken med vackra budskap...



Nu ska jag kolla på Bästaste BONDE SÖKER FRU med Thea, Lilla Lydia Skruttan ligger och sover brevid mig med rosiga kinder!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle vilja ha ett halsband!! Men hur ska tre namn kunna få plats?! :)

2010-12-22 @ 23:17:31
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tror det funkar Jättebra, Hon har nog större hjärtan också, kanske även andra former.

=) Ska jag kolla upp det?

2010-12-22 @ 23:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0