Kolla in dessa bedårande skor till tösen!

Hej!!

Nu äntligen har jag bestämt mig för vilka Träskor som ska få flytta in i min butik för en stund i väntan på Nya ägare! :) Det kommer komma massor med Nya ljuvliga färger! Vad sägs om Gammelrosa och Krispigt Vitt!!!!

NYTT blir också att jag kommer sälja LIKADANA Träskor till BARN! Dom är ju HUR ljuvliga som helst!





Detta är BARN modellen och finns i storlekarna 26 - 34 Kanske något till Skolavslutningen?

För övrigt så är Lagret i Borås helt tömt nu! Så nu kan jag ej beställa fler storlekar, så nu är det FÖRST till kvarn på det som finns kvar i min butik av Vår och Sommar kollektionen! Det finns Massor kvar i många storlekar, MEN är det något man tänkt att man vill ha tycker jag man ska slå till redan NU!



Kommentarer
Postat av: Ida

Va det slut på strl 41 i svart? Ska ut till hedesunda i helgen, täntkte försöka få tid att kika förbi då isf om du har tid :)

2010-04-27 @ 22:12:53
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej Ida!!



Jag har beställt på Nytt! Och Hoppas dom hinner komma på Fredag! :) Jag hör av mig...

2010-04-28 @ 07:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0