Kaffe med goda Smörgåsar!

Hej!

Tänk att det gick så bra att skola in Lydia på Dagis! Kan fortfarande inte förstå det själv. Det gick smärtfritt!
Inte en enda tår när jag gått hittills.. Även om hon varit väldigt ledsen där också under andra tider...

Nu börjar Vår och Sommarkollektionen lida mot sitt slut konstigt nog! Det här med kläder är märkligt... I Juli kommer HÖST kläder in i butikerna.. och i Januari är det meningen att folk ska börja handla vår och sommarkläder!

Nu är Lagret på Capri tömt och det som finns kvar finns i min Butik el. min Web shop:

http://amandaholmgren.capricollection.com

Men butiken är FULL av kläder så "först till kvarn" gäller nu då det endast finns 1 av varje storlek kvar av det Mesta...!

Nu ska jag ta mig en kopp Kaffe och göra en Ny fin Annons till nästa Nummer av Lantliv!



För Övrigt är detta Världens Godaste Smörgåsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0