Det verkar funka fint....!!

Den stora dagen är kommen! :) Och min Lilla Lydia har börjat sin inskolning på Dagis!
Det verkar gå bra och hon kommer säkerligen trivas och det gör ju att en stor klump i min hals försvunnit!
Jag vet ju själv hur JAG var när jag var liten.. Jag vågade knappt gå till grannens vedhög innan jag börja grina och längta hem!

Jag vägrade leka hos kompisar utan mamma, jag gillade inte kalas och jag hade till och med svårt med Lekis!! Så det är en Lättnad för mig när mina barn verkar vara modigare än mig!


Jag har köpt Nya vantar åt tjejerna, men HUR tänkte jag när jag köpte 3 pack med FINGER-vantar åt Lydia??
Hur trodde jag att jag skulle ha tid med att få in alla hennes fingrar där liksom!


NEJ Nu får det bli lite Värme i Luften så man kan ta fram grillen och tillbringa mera tid utomhus!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0