Underbara blommor och en snygg skjortklänning!

Men hur Glad blir man inte!
Jättegulliga Inger och mamma kom med blommor åt mig för att jag öppnat "butik" Åh så gulligt..
Jag blev så glad ska ni veta och blommorna gör sig så fint här!

 

Mkt redan slut på Lager hos Capri Collection! Kika i katalogen och boka en visning! Är det något ni känner att ni absolut vill ha kan ni ringa el skicka ett mail så tar jag hem den innan den är slut!
Exempel på Sånt som håller på att ta slut är: (KOLLA I KATALOGEN)

Lowa Cardigan Strl S Ljusgrå
Alba Jeans strl 34 och 44 (SUPERSKÖNA jeans, hög modell och stora i strl)
Anne Skjortblus strl 36
Betsy kjol 38, 40, 42
Holly Klänning 38
Thelma  kjol  36, 40
Vicky kjol 38,40
m.m m.m.

Dagens Capri klädsel för mig är denna URSNYGGA Skjortklänning! Man kan ha den till jeans eller tights och supersnygg i bak med luva och knytband!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur många vill du att vi ska vara?

Säg en dag o tid nästa vecka som passar dig :) Kram

2009-09-22 @ 17:19:07
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Va snygg du e gumman!! :) Ledig ons-tor nu! Kram

2009-09-22 @ 21:00:02
URL: http://annaspoints.blogg.ses
Postat av: Ida

Skjortklänningen var tokfin, vad äre för pris på den + vad finns den i för storlekar?



=)

2009-09-22 @ 21:17:27
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ursnygg undrar jag med vilka storlekar den finns i och vad den kostar?

2009-09-27 @ 22:09:09
Postat av: Amanda

Storlekarna är fr. XS - XXL

Den är JÄTTEFIN!

Har inte priset i huvudet, men kläderna kostar fr 129 kr - 599 :-



BOKA EN VISNING!

2009-09-28 @ 08:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0