Smakprov på en klänning

Godkväll i höstmörkret!

Åh så jag Gillar denna årstid ändå.. Det är väl helt ljuvligt att kunna krypa upp i soffan, tända ljus lite här och där, dricka något gott och dra över sig en filt! Jättemysig tid det här...
Dagarna går åt till att förbereda allt inför min försäljningsstart! Jag brinner för dessa kläder och saker och det känns så Rätt att göra det till en Hobby!

Kommer ge Er ett par smakprov ur klädkollektionen.. Kläderna gör sig olika på alla människor och det som är så roligt att det passar en 15 årig tjej lika bra som en 75 årig dam! Allt beroende på hur man väljer att kombinera kläderna!
Mina små tjejer har fått varsin stickad Höst basker "a la Madicken" som dom är så söta i!

Ett smakprov kommer här... sen finns det tuffare, sportigare, lantligare, enklare, och mera basplagg också, jeans, mössor, koftor, smycken, och ljuvliga tunikor! NI MÅSTE KOMMA OCH TITTA! :)

                                           
                                           
                     Även en liten Barnkollektion finns för pojk och flick från strl 86 - 140 cl

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jättefin klänning! Ta med några kataloger till Kyrkis =)

Trevlig helg!

2009-09-04 @ 21:05:30
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Fia

ser ut att vara min stil det där.....vill jättegärna se mera....kram

2009-09-05 @ 08:09:06
Postat av: Anonym

Hej!



Hur ligger kläderna prismässigt?

2009-09-09 @ 20:59:31
Postat av: Amanda

Glömde svara dig här!

Kläderna har mkt bra och rimliga priser med tanke på den kvalité man får! Inga koftor el klänningar som noppar sig m.m.



Det finns kläder alltifrån 129 kr - det dyraste som är 599:-

Men folk som varit här har reagerat Positivt på priserna, de ligger lägre i jämförelse med butikernas priser med samma design och kvalité.



Kom och kika!

2009-09-17 @ 07:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0