Riv i lika mycket själv istället!

Hejsan!

Nyss hemkommen från en stadstur! Det förvånar mig lite om hur vissa säger åt sina barn måste jag säga...
Jag stötte på 3 likadana "konflikter" i butikerna...
Mammorna sa så här: "Gör inte så där för då blir pappa arg..." "Nej sluta peta på den där tröjan för då säger jag till pappa och då blir han jättearg på dig"
Eller... "Om inte du slutar nu så får pappa riva i åt dig"

HERREGUD säger jag då bara?! Pappa hit och pappa dit, Mammorna då? Ska inte barnen ha lika respekt för sin mamma! Här är det tvärtom! Jag brukar riva i ordentligt åt mina barn så dom fattar att de inte dom kan köra över mig!

Dagens Capri kläder blidde så här!



En frutansvärt SKÖN Klänning till ett toppenpris! Ser likadan ut tvätt efter tvätt! Jättesnygg till ett par leggings och stövlar,eller ett par raka jeans! *Tipsar!*

Nu ska jag gå och göra iordning lite gott till en visning kl 3, sen blir det trevligt besök hos Grannen för att kika på lite kläder och dricka lite kaffe!

Ha det så bra mina Nära!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Bra sagt! Som att pappor vore värda mer respekt än mammor. Roligt att få se lite capri-kläder, ser fram emot en visning på plats. Kram!

2009-09-21 @ 19:27:01
Postat av: Hanna

Halloj :) Jag skulle vilja boka en visning av de otroligt snygga kläderna :)

Kram

2009-09-22 @ 10:12:11
URL: http://hannizjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0