Regnmätaren blev bestulen!!!

Hej hopp i Blåbärsskogen!

Idag har jag varit hos min Kära Farfar och druckit kaffe igen, alltid en upplevelse!
Börjar med att medan jag tar av mig skorna i hallen så hör jag farfar inne i köket: NEJ NEJ NEJ TA BORT JÄNTAN!!!
VA
Va är det tänkte jag och får syn på Lydia som Dricker upp allt vatten ur farfars Regnmätare! Å ni vet då blir det problem, regnmätaren + vatten = pensionärens bästa vän!



Sedan när Lydia gått in igen så ser jag en stackars tant... som smyger ut genom dörren och hämtar sin CYKEL som står på själva uteplatsen, och så RULLAR HON IN CYKELN i sin lägenhet!!!
Sist vi var hos farfar så var Lydia och petade på den och tanten blev nog rädd att detta skulle hända igen!

Undra hur jag blir när jag blir gammal!!! =)

Nu ska jag packa upp en hel del fin fina grejer damer! KOM o kika, men boka tid först! ;) Ingen tjuv titt tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0